Preskoči na glavno vsebino

Spoštovani ponudniki, uporabniki in uporabnice Evropske kartice ugodnosti!

Pripravili smo najpogostejša vprašanja in odgovore, ki nam jih zastavljate glede pridobitve kartice in glede ugodnosti, ki jih lahko z njo koristite.

Podjetja, organizacije in samostojni podjetniki, ki bi se želeli vključiti v mrežo ponudnikov ugodnosti za invalide, si vprašanja glede pogojev in podatkov za priključitev lahko preberete na dnu seznama vprašanj in odgovorov.

V kolikor odgovora na svoje vprašanje ne najdete tu, nam pišite prek kontaktnega obrazca ali elektronskega naslova: Invalidska.kartica@zalozba.org.

Pogosta vprašanja

V: Pozdravljeni, zanima me kako bi prejel/a Evropsko kartico ugodnosti za invalide?

Evropsko kartico ugodnosti lahko naročite na katerikoli upravni enoti. Tam bodo preverili vaše pogoje za upravičenost do naročila in vam kartico prek pošte poslali na domači naslov.

V: Kje lahko najdem informacije o ugodnostih, ki jih lahko koristim z Evropsko kartico ugodnosti?

Ugodnosti in kontaktne informacije ponudnikov ugodnosti (npr. knjižnice, mestni in primestni promet, gledališča, bazeni v Ljubljani, turistične in trgovinske ugodnosti) lahko iščete prek iskalnika na spletni strani: http://www.invalidska-kartica.si/ ali prek mobilne aplikacije Invalidska kartica ugodnosti. Iščete lahko prek ključnih besed v iskalniku ugodnosti ali prek kraja na zemljevidu, kjer vas ugodnosti zanimajo.

V: Kmalu grem na dopust v tujino in me zanima, kje lahko uveljavljam ugodnosti z Evropsko karico ugodnosti za invalide?

Ugodnosti lahko zaenkrat koristite v dražavah: Belgija, Ciper, Estonija, Finska, Italija, Malta in Romunija, vendar podatkov o lokalnih ponudnikih ugodnosti žal nimamo na voljo. Predlagamo, da se obrnete na katero od invalidskih organizacij v državi, kamor potujete. Morda vam bodo lahko posredovali več informacij o ugodnostih v njihovi državi.

V: Menim, da bi bilo potrebno seznam ugodnosti konkretneje opredeliti, da ne bi prihajalo do nesporazumov, npr. pri Slovenski filharmoniji je navedeno: »brezplačen vstop na koncerte«, vendar pa to ne velja za koncerte Slovenske filharmonije v Cankarjevem domu.

Vsi popusti Evropske kartice ugodnosti so vezani na ponudnike ugodnosti, kjer določen izdelek ali storitev naročate. V primeru Slovenske filharmonije, so ugodnosti vezane na program koncertov v Slovenski filharmoniji. V Cankarjevem domu ansambel Slovenske filharmonije le gostuje. Cankarjev dom ima svoj program koncertov, lastno organizacijo in tudi karte se kupuje na blagajni Cankarjevega doma, ki pa zaenkrat žal ni med ponudniki ugodnosti. V primeru dodatnih vprašanj, se obrnite na posameznega ponudnika ugodnosti.

V: Zanima me, zakaj nekatere osebe z invalidnostjo, ki imajo zelo nizke prihodke, niso upravičene do Evropske kartice ugodnosti za invalide?

Pogoje za pridobitev Evropske kartice ugodnosti je pripravilo Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, ki so opredeljene v Zakonu o izenačevanju možnosti invalidov. Več informacij vam lahko posredujejo na upravnih enotah. Vprašanja lahko posredujete tudi na Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, prek elektronskega naslova: Sasa.Mlakar@gov.si ali na Nacionalni svet za invalidske organizacije Slovenije prek elektronskega naslova: info@nsios.si.

V: S svojo ponudbo bi se želeli pridružiti ponudnikom ugodnosti Evropske kartice ugodnosti za invalide. Na podlagi kartice bi imetnikom omogočali dodatne ugodnosti in storitve. Kaj moramo storiti, da pristopimo?

Prosimo vas, da nam na e-naslov: invalidska.kartica@zalozba.org pošljete naslednje informacije: - kontaktne podatke podjetja: kontaktno osebo, telefonski in e-kontakt, naslov in e-naslov; - informacije o dostopnosti trgovinskih prostorov za osebe na invalidskem vozičku, za slepe, slabovidne, gluhe, naglušne, osebe s kognitivnimi težavami ali osebe z motnjo v duševnem razvoju (v kolikor gre le za spletno prodajo, prosim sporočite); - delovni čas vaše poslovalnice; - višino popusta glede na vrsto storitve ali izdelkov; - predstavitveno fotografijo ali logotip podjetja.

V: Zanima nas, kakšni so pogoji za vključitev med ponudnike ugodnosti Evropske kartice za invalide?

Pogoji, da postanete ponudnik ugodnosti Evropske kartice za invalide so: - ugodnosti so namenjene vsem imetnikom Evropske kartice ugodnosti za invalide, tako osebam iz Slovenije kot iz tujine; - oseba ob uporabi izkaznice z osebnimi podatki in sliko posameznika lahko pri blagajni uveljavi vnaprej dogovorjen popust, ki je naveden v bazi ponudnikov ugodnosti na spletni strani in mobilni aplikaciji; - Evropsko kartico ugodnosti lahko pridobijo le osebe z določeno stopnjo invalidnosti, ki jim omejuje pogoje za delo in s tem za osebni dohodek - pogoje za pridobitev in uporabo kartice ugodnosti je pripravilo Ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, Direktorat za invalide, in so opredeljeni v Zakonu o izenačevanju pravic invalidov.

Pokličite nas na 01 430 36 46 za več informacij!

Potrudili se bomo, da skupaj najdemo rešitev!

Na vrh strani